حاشیههای جالب افتتاح کانال یوتیوب رونالدو
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر فعالیتی جدید را در عرصه فضای مجازی آغاز کرد که در بدو ورود به خاطر مسائلی خاص مورد توجه ویژه کاربران اینترنتی قرار گرفت.
کریستیانو رونالدو نه فقط از نظر کسب افتخارات ورزشی و ثبت رکوردهای مختلف جزو بهترینهای تاریخ ورزش جهان است، بلکه در کسب درآمد از طریق فعالیتهای تبلیغاتی بدون شک بهترین ورزشکار حال حاضر دنیا محسوب میشود.
در زمینه فعالیت در فضای مجازی نیز یکی از ویژگیهای منحصر به فرد ستاره پرتغالی، محدود نکردن خود به یک پلتفرم خاص است. او با وجود داشتن بالاترین تعداد دنبال کننده در شبکههای اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام، روز گذشته (چهارشنبه) از کانال اختصاصی خود در شبکه یوتیوب رونمایی کرد و بلافاصله مشخص شد که چرا چنین ایدهای به ذهنش رسیده است. تعداد دنبال کنندگان کانال رونالدو در آغاز کار به حدی رسید که لوح طلایی یوتیوب را دریافت کند، هدیهای که ستاره پیشین تیمهای منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس آن را به فرزندانش تقدیم کرد.
رونمایی رونالدو از حوزه جدید فعالیتش در فضای مجازی اما با یکسری حواشی همراه بود که به صورت خاص مورد توجه کاربران قرار گرفت. اولین مورد آن رکوردشکنی رونالدو در جذب مخاطب بود، طوری که تازهترین کلیپ از میان تنها 19 ویدئوی بارگذاری شده در این کانال بالغ بر 10 میلیون بازدید داشته است. این در حالیست که کانال رونالدو تا این لحظه بالغ بر 15 میلیون عضو (سابسکرایبر) دارد.
پربازدیدترین ویدئوی کانال رونالدو اما به نوبه خود نکات جالبی داشت. یکی از آنها اشاره ستاره پرتغالی به جورجینا رودریگس و خطاب قراردادن او با لفظ همسر بود که اشارهای غیرمستقیم به وقوع اتفاقاتی در زندگی شخصی رونالدوی 39 ساله داشت. مورد بعدی که دستاویزی برای طنزپردازی کاربران یوتیوب بود، قرار گرفتن یک نسخه بدلی از کاپ جام جهانی در پس زمینه مصاحبه رونالدو بود. یکی از کاربران در واکنش به این موضوع نوشته است: «رونالدو فکر میکند که قهرمان جام جهانی برده است.» کاربری دیگر درباره همین موضوع نوشته: «رؤیاپردازی که هزینه ندارد. پس بگذارید رؤیاپردازی کند.»
اضافه شدن کانال یوتیوب به دیگر پلتفرمهای کاری رونالدو در فضای مجازی بدون شک به منزله اضافه شدن درآمدهای تبلیغاتی او خواهد بود. این در حالیست که او پیش از این هم از فعالیت در سایر شبکههای اجتماعی درآمد قابل توجهی داشت.
طبق گزارش نشریه سان انگلیس؛ رونالدو که در حال حاضر در اینستاگرام 634 میلیون دنبال کننده دارد، بابت انتشار هر پست تبلیغاتی در صفحهاش 2.67 میلیون پوند درآمد کسب میکند که این بالاترین درآمدی است که یک نفر از فعالیت تبلیغاتی در اینستاگرام دارد. در رده دوم این ردهبندی لیونل مسی است که 504 میلیون نفر دنبال کننده دارد و بابت هر پست 2.12 میلیون پوند کسب میکند. نفر سوم هم ویرات کوهلی عضو تیم ملی کریکت هند است.
ردهبندی کامل را در زیر مشاهده میکنید:
دیدگاهتان را بنویسید