حواشی جذاب جام ملت‌های اروپا
با تلویزیون اینترنتی آرپا
کد خبر: 2899

حواشی جذاب جام ملت‌های اروپا با تلویزیون اینترنتی آرپا

با شروع دور دوم رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، صعود تیم‌های آلمان، اسپانیا محرز شده و تیم‌های زیاد دیگری در تلاش برای رسیدن به دور حذفی رقابت‌ها هستند. اما در این مطلب قصد داریم به برخی از حواشی جالب این رقابت‌ها بپردازیم.

با شروع دور دوم رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، صعود تیم‌های آلمان، اسپانیا محرز شده و تیم‌های زیاد دیگری در تلاش برای رسیدن به دور حذفی رقابت‌ها هستند. اما در این مطلب قصد داریم به برخی از حواشی جالب این رقابت‌ها بپردازیم.

مهم‌ترین چهره در یورو ۲۰۲۴ کریستیانو رونالدو است که برای آخرین بار در ۳۹ سالگی پای به این مسابقات گذاشته است. رونالدو اولین بار در ژوئن ۲۰۰۴ به عنوان یار جانشین برابر یونان برای پرتغال بازی کرد و  در شکست دو بر یک تیمش در برابر یونان، سهیم بود. یونان شگفت‌انگیزی که در پایان آن رقابت‌ها به قهرمانی رسید. اما رونالدو پس از آن در ۵ دوره دیگر نیز برای پرتغال بازی کرد و در مجموع با رکورد ۶ دور بازی در یورو با ۲۵ مسابقه (تا قبل از این دوره) یک رکورد فوق‌العاده را به‌جا گذاشت. کریستیانو در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات یورو با پرتغال شد.

بازیکن مهم دیگری که در این جام نگاههای زیادی روی او بود، کیلیان امباپه‌ی فرانسوی است. بازیکنی که در اولین دیدار فرانسه برابر اتریش با شکستگی از ناحیه بینی مواجه شد و به احتمال فراوان حدود ده روز از جام را از دست خواهد داد. به این ترتیب، فرانسوی ها امیدوارند تا با رسیدن به مرحله حذفی از حضور این فوق ستاره که به تازگی به رئال مادرید پیوسته است، در ترکیب خود استفاده کنند.

نکته‌ی جالب دیگر در مسابقات یورو ۲۰۲۴، بازی کردن و گل زدن کریستین اریکسن‌ دانمارکی در نخستین بازی تیمش برابر اسلوونی بود. کاپیتان ۳۳ ساله‌ی دانمارکی‌ها در اولین دیدار تیمش در یورو ۲۰۲۰ در برابر فنلاند، به طور ناگهانی بیهوش شد و روی زمین چمن افتاد. اما بازیکنی که در آن سال با شوک قلبی و کمک سریع پزشکان توانست به زندگی بازگردد، با تلاش فراوان بعد از ۴ سال باز هم خود را به مسابقات یورو رساند و این بار در اولین مسابقه تیم کشورش موفق شد تک گل دانمارک را به ثمر برساند.

علاقه‌مندان به تماشای این مسابقات جذاب می‌توانند، یورو ۲۰۲۴ را از تلویزیون اینترنتی آرپا دنبال کنند. ، علاوه بر پخش  مسابقات پیش بینی جذاب نیز از دیگر برتامه های این شبکه است که تا تاریخ فینال رقابت‌ها در ۲۴ تیرماه، جوایز متعددی را نیز، به قید قرعه به بینندگان خود، اهدا می‌کند‌

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار