لبخند خدای فوتبال به فینالیست‌های دور قبل؛ با تلویزیون اینترنتی آرپا همراه شوید
کد خبر: 3037

لبخند خدای فوتبال به فینالیست‌های دور قبل؛ با تلویزیون اینترنتی آرپا همراه شوید

در پایان مسابقات دور سوم‌ گروههای CوD، نتایج دور از انتظاری رقم خورد و تکلیف جدول دور حذفی مسابقات تا حدود زیادی مشخص شد. نکته قابل توجه جدول، قرار گرفتن مدعیان اصلی جام، در یک سمت جدول است.

در پایان مسابقات دور سوم‌ گروههای CوD، نتایج دور از انتظاری رقم خورد و تکلیف جدول دور حذفی مسابقات تا حدود زیادی مشخص شد. نکته قابل توجه جدول، قرار گرفتن مدعیان اصلی جام، در یک سمت جدول است. جایی که، اسپانیا، جرمن‌ها، پرتغال و فرانسه در یک سمت جدول قرار گرفته‌اند و در سمت دیگر نیز تا کنون مدافع عنوان قهرمانی یعنی ایتالیا و نایب‌قهرمان‌ دوره‌ی قبل، یعنی انگلیس قرار گرفته‌اند. 

   دو تیمی که به وضوح از روزهای اوج خود فاصله گرفته‌اند و به هیچ عنوان در حد یک مدعی ظاهر نشده‌اند. اما حالا، جدول مسابقات به آن‌ها این شانس زا داده تا بار دیگر، یک پای فینال باشند.

  در گروه C مسابقات، تماشاگران دو بازی خسته‌کننده‌ را مشاهده کردند که با نتیجه صفر صفر به پایان رسید. بازی اول مصاف انگلیس در برابر اسلوونی و دیگر دیدار دانمارک و‌ صربستان. در این گروه، انگلیس با ۵ امتیاز، با زدن فقط ۲ گل و با ارائه ضعیف‌ترین بازی‌های ممکن به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد. 

   دانمارک اما، در شرایطی به عنوان تیم دوم صعود کرد که در تمام فاکتورها یعنی امتیاز، گل‌زده، گل‌خورده، بازی رو در رو و‌ حتی کارت زرد و قرمز، با اسلوونی مساوی بود. این دو تیم در مرحله مقدماتی یورو نیز، هم‌گروه بودند و به همین دلیل، یوفا برای تعیین تیم دوم به آن مسابقات استناد کرد. جایی که باز هم امتیازها برابر بود، اما ۱ برد و ۱ تساوی در دو بازی رودررو برای دانمارک باعث شد تا این تیم یک سال بعد، از آن پیروزی بهره ببرد و در یورو، بالاتر از اسلوونی در رده دوم جدول گروه C قرار بگیرد!  بدین ترتیب در مرحله حذفی دانمارک‌ رقیب آلمان شد و انگلیس با تیم سوم گروه Dیا E، رقابت خواهد کرد. 

    در گروه D، اتریش در یک‌ دیدار سراسر هجومی و زیبا، با نتیجه ۳بر۲، هلند را شکست داد و‌ به عنون صدرنشین، به دور بعد مسابقات صعود کرد. اتریش در دور بعد باید به مصاف تیم دوم گروه F، که به احتمال فراوان از دل بازی چک- ترکیه مشخص خواهد شد، برود. در دیگر دیدار این گروه فرانسه با لهستان مساوی کرد و با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد تا در دور یک‌هشتم نهایی، با تیم دوم گروه E رقابت کند. هلند نیز با ۴ امتیاز، به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم، به دور بعد صعود خواهد کرد و به احتمال فراوان به دیدار انگلستان خواهد رفت.

   دور مقدماتی مسابقات یورو در روز جاری به پایان خواهد رسید. علاقه‌مندان می‌توانند دیدارهای حساس گروه EوF را به صورت زنده، از تلویزیون اینترنتی آرپا مشاهد کنند. این تلویزیون اینترنتی، مسابقات را تا روز ۲۴ تیرماه، که بازی فینال برگزار می شود، پخش خواهد کرد و هر روز با قرعه‌کشی‌ و جوایز متنوع، برای تماشاگران خود، سورپرایز دارد.

 

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار