شهرداری جنگ صدرنشینی را باخت/ حضور در نیمه‌نهایی به عنوان تیم دوم
کد خبر: 2438

شهرداری جنگ صدرنشینی را باخت/ حضور در نیمه‌نهایی به عنوان تیم دوم

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، سومین بازی‌اش در مرحله نهایی سوپرلیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

در جریان بازی‌های مرحله نهایی (یک‌چهارم) سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا که به میزبانی قطر در حال برگزاری است، تیم شهرداری گرگان به عنوان نماینده ایران، بازی سوم خود در دور گروهی باخت تا به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در سومین بازی خود از این مرحله، به مصاف تیم کویت کلاب رفتند که در پایان با نتیجه ۷۷ - ۸۵ شکست خوردند تا با دو برد و یک باخت،‌ در جایگاه دوم گروه B قرار گرفته و راهی دور بعد شوند.

کوارترهای اول، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۳-۳۵، ۱۵-۱۷ و ۱۴-۱۷ به سود کویت کلاب پایان یافتند تا با وجود برد ۲۵-۱۶ شهرداری در کوارتر دوم، در مجموع نماینده کویت با ۸ امتیاز اختلاف، پیروز این دیدار شود.

شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی به احتمال زیاد مقابل الریاضی لبنان به میدان برود. الریاضی در آخرین بازی خود به مصاف تیم منامه می‌رود که با دو شکست،‌ در جایگاه چهارم (آخر) گروه A قرار دارد. الریاضی نیز در حال حاضر با دو برد متوالی و ۴ امتیاز صدرنشین گروه A است.

در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا، تیم‌های اول و دوم این دو گروه به صورت ضربدری با یکدیگر دیدار می‌کند. دو تیم صعود کننده به فینال مسابقات، راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا می‌شوند.

 

منبع: ايسنا

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار