گارد رأس آمریکایی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوست
کد خبر: 2614

گارد رأس آمریکایی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوست

« جوزف مایکل یانگ» گارد رأس آمریکایی تیم کویت کلاب برای همراهی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به این تیم پیوست.

شهرداری گرگان این فصل با جدا شدن پری پتی بازیکن آمریکایی محبوب گرگانی‌ها، ویلیام چری را در اختیار گرفت که او در مسابقات لیگ و بازی‌های غرب آسیا عملکرد خوبی داشت.

در این مدت هرچند حرف از پیوستن دومین بازیکن خارجی به شهرداری گرگان زیاد بود و حتی برخی‌ها مانند سنتر صربستانی با این تیم به مرحله توافق هم رسیده بودند اما بنا به دلایل مختلف امکان حضور در این تیم را پیدا نکردند.

تا اینکه با توجه به نیاز شدید شهرداری گرگان به بازیکن خارجی دوم برای حضور قدرتمندتر در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال غرب آسیا دایموند استون به شهرداری گرگان اضافه شد. بازیکنی نتوانست آنگونه که باید و شاید انتظارات کادرفنی و هواداران را برطرف کند.

حالا نیز خبر رسیده دایموند با یکی از تیم‌های لیگ پورتوریکو به توافق نهایی رسیده و دیگر نمی‌تواند گرگانی‌ها را در رقابت‌های پیش رو همراهی کند. برای همین با نظر مصطفی هاشمی جوزف مایکل یانگ، گارد رأس تیم کوبت کلاب به جمع شهرداری‌چی‌ها پیوست.

یانگ سابقه بازی در تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز در لیگ NBA را دارد. جوزف مایکل یانگ پوینت گارد و شوتینگ گارد آمریکایی قرار است در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا ، شهرداری گرگان، نماینده ایران را همراهی کند.

جوزف یانگ در این فصل از رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، در ترکیب تیم کویت کلاب مقابل شهرداری گرگان قرار گرفت که با باخت مقابل شهرداری گرگان، از صعود به جام باشگاه‌های آسیا بازماند.

همچنین برخی شنیده‌ها حاکی از جذب سومین بازیکن خارجی در تیم شهرداری گرگان است که البته هنوز اخبار رسمی درباره جذب یا عدم جذب آن اطلاع رسانی نشده است.

منبع: تسنیم

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار