دومین برد بوستون در فینال NBA برای تاریخ‌سازی/ درخشش دانچیچ کافی نبود
کد خبر: 2637

دومین برد بوستون در فینال NBA برای تاریخ‌سازی/ درخشش دانچیچ کافی نبود

تیم بسکتبال بوستون سلتیکس دومین برد خود در سری فینال NBA را به دست آورد تا به هجدهمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها نزدیک‌ شود.

دومین بازی سری فینال لیگ بسکتبال NBA، صبح امروز (دوشنبه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) برگزار شد که در پایان، تیم بوستون سلتیکس موفق شد در این بازی هم حریف خود تیم دالاس موریکس را شکست داده و سری را دو بر صفر پیش بیفتد.

کوارترهای دوم و سوم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۹-۲۳ و ۲۹-۲۳ به سود بوستون پایان یافت تا با وجود پیروزی ۲۵-۲۸ و ۲۲-۲۴ دالاس موریکس در کوارترهای اول و چهارم، این تیم بوستون باشد که در مجموع ۱۰۵ - ۹۸ به پیروزی دست پیدا می‌کند.

در انتهای این دیدار لوکا دانچیچ فوق ستاره اسلوونیایی تیم دالاس با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۱ اس گل، ضمن ثبت تریپل‌دبل به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد اما نتوانست مانع شکست دالاس در بازی دوم فینال شود.

دومین برد بوستون در فینال NBA برای تاریخ‌سازی/ درخشش دانچیچ کافی نبود

بوستون که بازی نخست فینال را هم با نتیجه قاطع ۱۰۷ - ۸۹ با برد پشت سر گذاشته بود، با این پیروزی سری را دو بر صفر پیش افتاد و اگر دو برد دیگر در سری فینال کسب کند، هجدهمین قهرمانی خود در تاریخ NBA را جشن خواهد گرفت.

دو بازی آینده دو تیم به میزبانی تیم دالاس موریکس برگزار خواهد شد. سری فینال NBA به صورت ۴ برد از ۷ بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که چهار بار حریف خود را شکست دهد، عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد. 

دو تیم بسکتبال بوستون سلتیکس و لس‌آنجلس لیکرز، هر کدام با ۱۷ عنوان قهرمانی در لیگ NBA، پر افتخارترین تیم‌های تاریخ این مسابقات هستند. بوستون اکنون این شانس را دارد که با کسب هجدهمین عنوان قهرمانی، پر افتخارترین تیم این رقابت‌ها شود.

منبع: ايسنا

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار