برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال مردان
کد خبر: 3731

برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال مردان

مراسم قرعه‌کشی سی‌وهفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان با حضور ۱۰ تیم برگزار شد.

مراسم قرعه‌کشی سی و هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور امروز (سه‌شنبه) با علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون و مدیران و مربیان باشگاه‌ها، در سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد.

این رقابت‌ها قرار است با حضور 10 تیم برگزار شود. فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهید چمران لارستان، سنگ آهن بافق یزد، نیروی زمینی کازرون، زغال سنگ طبس، آلومینیوم اراک، صنعت مس کرمان، نفت و گار گچساران، گیتی پسند اصفهان و سپاهان نوین اصفهان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند؛ البته ترابی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در این مراسم از احتمال حضور دو تیم دیگر هم خبر داد و گفت: حضور این دو تیم هنوز قطعی نشده و در صورت نهایی شدن به این گروه بندی ها اضافه خواهند شد.

در مراسم امروز آیین‌نامه برگزاری مسابقات تشریح شد. از جمله این موارد ارائه ضمانت نامه یا چک بانکی به مبلغ 120 میلیون تومان از طرف باشگاه‌ها برای ضمانت حضور در رقابت‌های لیگ است. ضمناً تیم‌ها باید تا قبل از شروع دیدارها، 5 درصد سهم فدراسیون و 3 درصد سهمیه استان‌ها را از قبال قرارداد بازیکنان پرداخت کنند.

فصل جدید لیگ برتر هندبال به صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شود. با توجه به پیشنهاد برخی تیم‌ها مبنی بر برگزاری مسابقات به صورت پلی‌آف، مقرر شد این پیشنهاد مجدداً بررسی شود.

بر اساس اعلام فدراسیون، دهه اول مهر ماه به عنوان زمان شروع مسابقات لیگ برتر هندبال مردان اعلام شد و تلاش می‌شود این رقابت‌ها تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام برسد.

تیم‌ها حاضر در لیگ اجازه دارند از دو بازیکن خارجی حداکثر 35 ساله هم بهره ببرند. البته حضور این بازیکنان با تایید سوابق و عملکرد آنها و سابقه حضورشان در تیم‌ها و کشورهای مطرح است.

همچنین مقرر شده برای اولین بار، تمامی بازیکنان قبل از انعقاد قرارداد گواهی سلامت داشته باشند و معاینات و تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارند.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار