خبرفوری ۳۰میلیونی شد/ سرمایه رسانهای برای کشور
مجموع مخاطبان هلدینگ رسانهای خبرفوری در شبکه کانالها، صفحات و وبسایتهای این مجموعه در فضای مجازی به ۳۰ میلیون مخاطب رسید.
دکتر مصطفی انتظاری هروی، مدیرمسئول خبرفوری در یادداشتی در این رابطه نوشت:
"در روزگاری که سخن از کاهش مرجعیت رسانههای داخلی است، ۳۰ میلیون مخاطب خبرفوری در بسترهای متنوع داخلی و خارجی، سرمایهای بزرگ نه فقط برای این مجموعه که برای کشور است.
امروز مردم رسانهای میخواهند که چشم به بیتالمال ندوخته باشد، رسانهای که نگاهش به دهان این مسئول یا آن مدیر نباشد، حرف مردم و واکنش آنها به هر خبر را سانسور نکند و بتواند هم نقد کند و هم آنجا که لازم است پیشرفتها را برجسته سازد.
چنین رسانهای، سربار کشور نخواهد بود، بلکه میتواند قطعهای از پازل توسعه باشد که به دیگر رسانهها و نیز شهروند-رسانهها برای بهتر دیده شدن یاری رساند و ضریب نفوذ رسانهای ایران را تقویت کند.
حرکت در میانه این بایدها، از خبرفوری رسانهای با بیشترین ضریب اعتماد ساخته است که البته هیچگاه متوقف به آنچه هست نخواهد بود و چشمانداز اثرگذاری خود را با همراهی میلیونها مخاطب فعال، در سطح منطقهای و جهانی میبیند."
همزمان، کمپین تبلیغات محیطی ۳۰میلیونی شدن خبرفوری نیز به اجرا درآمده است:
دیدگاهتان را بنویسید