تعیین تکلیف محرم و مس، بعد از جام حذفی
کد خبر: 2540

تعیین تکلیف محرم و مس، بعد از جام حذفی

وضعیت محرم نویدکیا با مس رفسنجان برای فصل آینده بعد از پایان رقابت‌های جام حذفی مشخص می‌شود.

 محرم نویدکیا در نیم فصل رقابت‌های لیگ بیست و سوم هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفت و قراردادی 1.5 ساله را با این باشگاه امضا کرد.

نویدکیا در مدت فعالیت خود اگرچه نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول گرفت و شکست‌های کمتری را تجربه کرد اما در نهایت موفق نشد رتبه نارنجی‌پوشان را از دهمی که پایان نیم فصل اول کسب کرده بودند، ارتقا بدهد. با این حال تیم تحت هدایت نویدکیا در جام حذفی تا نیمه نهایی بالا آمده و حالا برای ادامه موفقیت در این تورنمنت تلاش می‌کند.

مسی‌ها در مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز 26 خرداد ماه در اراک میهمان آلومینیوم هستند و از فردا (پنجشنبه) کار خود را برای این بازی از سر می‌گیرند.

2028687

نکته مهم درباره مس رفسنجان وضعیت محرم نویدکیا برای فصل آینده است؛ نویدکیا مدتی قبل اعلام کرده بود برای فصل بعد قراردادش طوری است که با توافق طرفیت قابلیت تمدید دارد و اگر شرایط مهیا باشد در مس رفسنجان باقی می‌ماند. این در حالی است که مسی‌ها مشکلات مالی زیادی را تجربه می‌کنند و نویدکیا هم نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش همواره حساس بوده است.

با این تفاسیر وضعیت نویدکیا و مس رفسنجان برای فصل آینده لیگ برتر بعد از پایان کار این تیم در جام حذفی مشخص خواهد شد. قرار است بعد از مسابقات حذفی جلسه‌ای میان مسئولان باشگاه مس با نویدکیا برگزار شود تا مشخص شود این سرمربی به کار خود در رفسنجان ادامه می‌دهد یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

 
منبع: ورزش3

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار