پیروزی ایران در روز هت‌تریک طارمی و ضعف ساختار دفاعی
کد خبر: 2565

پیروزی ایران در روز هت‌تریک طارمی و ضعف ساختار دفاعی

پنجمین تقابل تیم‌های ملی ایران و هنگ‌کنگ به برتری ملی‌پوشان کشورمان انجامید آن هم در شرایطی که ضعف در ساختار دفاعی نگرانی‌هایی ایجاد کرد.

تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه - به وقت ایران) در هفته پنجم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، در ورزشگاه «هنگ‌کنگ استادیوم» به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید.

مهدی طارمی در دقایق 12، 34 (هر دو از روی نقطه پنالتی) و 56 و سردار آزمون در دقیقه 65 برای تیم ملی کشورمان گلزنی کردند و «ما هِی وای» در دقیقه 14 و «آنتونی فرانسیس پینتو» در دقیقه 59، گل‌های هنگ‌کنگ را به ثمر رساندند. تیم ملی در این مسابقه از تیمی که در چهار بازی قبلی خود مجموعاً دو گل خورده بود، دو گل دریافت کرد که نشان‌دهنده تداوم عملکرد نه‌چندان مستحکم خط دفاعی ایران است.

با این نتیجه ایران با 13 امتیاز در صدر جدول گروه E ایستاد و هنگ‌کنگ با یک امتیاز، همچنان در قعر جدول این گروه قرار دارد. تیم‌های ازبکستان با 10 و ترکمنستان با یک امتیاز، به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این گروه جای گرفته‌اند. دیگر دیدار این گروه را ازبکستان و ترکمنستان از ساعت 18 امروز برگزار می‌کنند.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار