سرنوشتِ پرسپولیس را به سرنوشتِ انتخابات گره‌ زده‌اند!
کد خبر: 3093

سرنوشتِ پرسپولیس را به سرنوشتِ انتخابات گره‌ زده‌اند!

این روزها از اردوی پرسپولیس خبرهای خوبی به گوش هواداران این تیم نمی‌رسد.

این روزها از اردوی پرسپولیس خبرهای خوبی به گوش هواداران این تیم نمی‌رسد. اوضاع این تیم ظرف کمتر از یک ماه از گذشت قهرمانی در لیگ، حالا انگار نابسامان به نظر می‌رسد.

مشکل تمدید ستاره‌ها، چالش سرمربی جدید، برگ برنده‌های ناراضی‌کننده درویش و چند نکته دیگر حالا مسائلی‌ست که پرسپولیس با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. در ادامه به سراغ بررسی چند چالش مهم این تیم در روزهای اخیر خواهیم رفت. با ما همراه باشید.
 

ستاره‌ها پر پر شدند؟

سرنوشتِ پرسپولیس را به سرنوشتِ انتخابات گره‌ زده‌اند!

ظاهرا ترکش‌های حضور چند بازیکن پرسپولیس در مراسم یادبود همسر زنوزی (مالک تراکتور) حالا به بدنه این تیم خورده. بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر، نفراتی هستند که شنیده می‌شود با تراکتور به توافق رسیده‌اند و حالا فقط مانده عکس با پیراهن سرخ این تیم. درباره بیرانوند خیلی صحبت کردیم و او حالا در جامعه هواداری پرسپولیس، جایگاهی ندارد. اما خب ترابی و اسماعیلی‌فر نفراتی هستند که از ارکان موفیقت این تیم در دست‌کم دو فصل اخیر بوده‌اند و جدایی قریب‌الوقوعشان کار را برای این تیم که باید در جبهه آسیایی هم بجنگ تا حد زیادی سخت خواهد کرد.

یک نام ناآشنا روی نیمکت سرخ‌ها

هفته گذشته بود که اسپانسر پرسپولیس خبر از جذب یک سرمربی درجه یک برای نیمکت سرخ‌ها داد. در ابتدا برخی گمانه‌زنی‌ها پیرامون نام ژاوی هرناندز و کیکه ستین جریان داشت اما خب هواداران این تیم که قرار بود سورپرایز شوند بیشتر شوکه شدند!

 

سرنوشتِ پرسپولیس را به سرنوشتِ انتخابات گره‌ زده‌اند!

خوان کارلوس گاریدوی اسپانیایی، ماحصل تلاش‌های درویش طی دوره بیست روزه محرومیتش بوده و خب ظاهرا که هواداران پرسپولیس اصلا از این انتخاب راضی نیستند. حالا اما آن‌ها با یک چالش بزرگتر نیز روبرو هستند. ظاهرا طبق قانون وزارت ورزش، فعالیت هر شخص خارجی به عنوان ورزشکار یا مربی نیاز به تاییدیه شورای برون مرزی دارد تا در صورت تأیید، کارهای قانونی مرتبط با صدور ویزای کار او نیز بر همین اساس انجام شود و حالا همین صدور مجوز هم انگار در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته تا سرخ‌ها از بابت آماده‌سازی تیمشان در پیش‌فصل حالا نگران‌تر از همیشه باشند.

سروش رفیعی؛ برگی که برنده نیست

سرنوشتِ پرسپولیس را به سرنوشتِ انتخابات گره‌ زده‌اند!

سروش رفیعی زمانی پدیده لیگ بود. چیزی حدود یک دهه قبل در آن روزهایی که در فولاد می‌درخشید. اما حالا در 34سالگی طبیعتا نمی‌تواند یک مهره قابل اتکا برای تیمی مثل پرسپولیس باشد. سروش حتی همین هفته گذشته نیز عکس‌های تراکتور را از آرشیو اینستاگرامش بیرون کشید تا مثل رفقایش کمی تن و بدنِ درویش را بلرزاند که خب ترفندش هم جواب داد و حالا جزو دستاوردهایی‌ست که درویش حس می‌کند در فصل نقل و انتقالات داشته. اما خب واقعیت امر این است که سرخ‌ها تا کنون دستاورد خاصی نداشته‌اند.

یک فرضیه جدید؛ در انتظار مردِ جدید پاستور

 

سرنوشتِ پرسپولیس را به سرنوشتِ انتخابات گره‌ زده‌اند!

خب یکی از مسائلی که همواره در ساختار مدیریتی فوتبال اثرگذار بوده، تغییرات در هیات دولت است. به هر حال پرسپولیس و استقلال علیرغم واگذاری سهامشان، هنوز هم ذیل دستورات وزارت ورزش فعالیت می‌کنند و حالا انگار درویش بیشتر به انتظار تغییر و تحولات آتی باشگاه نشسته تا خروج پرسپولیس از بحرانِ تازه. در این میان فقط دود همه چیز به چشم پرسپولیس و هوادارانش خواهد رفت. باور کنید.

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار