فرار پرسپولیس از شکست با نقش‌آفرینی بازیکنان آفریقایی
کد خبر: 3901

فرار پرسپولیس از شکست با نقش‌آفرینی بازیکنان آفریقایی

پرسپولیس از اولین شکست خود در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال گریخت.

تراکتور از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پذیرای پرسپولیس بود که این دیدار به تساوی یک - یک انجامید.

این مسابقه به دلیل ورود افراد غیرمرتبط به زمین با 15 دقیقه تأخیر آغاز شد و به دلیل حضور علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، محمد نادری و شجاع خلیل‌زاده، بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب تراکتور از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود. در این بازی که الکسیس گندوز سنگربان الجزایری پرسپولیس چند موقعیت خطرناک تراکتور را مهار کرد، شجاع خلیل‌زاده گل پیروزی‌بخش تیم میزبان را در دقیقه 60 به ثمر رساند.

با وجود اینکه میهمان موقعیت‌های خطرناک چندانی روی دروازه تراکتور نساخت، در دقیقه 89 با گل ایوب العملودِ مراکشی به گل تساوی رسید تا بازیکنان آفریقایی نقش عمده‌ای در کسب یک امتیاز توسط پرسپولیس داشته باشند. سروش رفیعی در دقیقه 76 اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره به بازی ادامه دهد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ با این تساوی، چهار امتیازی شد تا تراکتور برای چهارمین مسابقه متوالی از غلبه بر پرسپولیس بازبماند. پرسپولیس نیز در لیگ بیست‌وچهارم در حسرت پیروزی باقی ماند تا خوان کارلوس گاریدو، بخت خود برای کسب اولین برد در ایران را در هفته سوم و برابر فولاد جستجو کند.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار