برتری خفیف مکزیک مقابل جامائیکا
کد خبر: 2934

برتری خفیف مکزیک مقابل جامائیکا

شاگردان خایمی لوزانو در اولین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴، جامائیکا را از پیش‌رو برداشتند.

 در ادامه مسابقات مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024 که در کشور آمریکا در جریان است، تیم فوتبال مکزیک از ساعت 4:30 صبح امروز (یکشنبه - به وقت تهران) در گروه D و در ورزشگاه NRG واقع در شهر هوستون به مصاف جامائیکا رفت و موفق شد با تک‌گل دقیقه 69 جراردو آرتئاگا به برتری یک بر صفر برسد.

پیش از این دیدار، از ساعت 1:30 بامداد امروز به وقت تهران، در همین گروه تیم ملی ونزوئلا هم موفق شد در ورزشگاه لیوایز با نتیجه 2 بر یک اکوادور را از پیش‌رو برداد. جوندر کادیس در دقیقه 64 و ادوارد بلو در دقیقه 74 برای ونزوئلا گلزنی کردند و جرمی سارمینتو در دقیقه 40 تنها گل اکوادور را به ثمر رساند. همچنین اِنر والنسیا از اکوادور در دقیقه 22 از زمین اخراج شد.

با ثبت این نتایج تیم‌های ونزوئلا و مکزیک 3 امتیازی شدند و به ترتیب برحسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم گروه B هستند و اکوادور و جامائیکا هم بدون امتیاز در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

در همین چارچوب فردا (دوشنبه) از گروه C دو دیدار برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت 1:30 بامداد تیم ملی آمریکا با بولیوی دیدار می‌کند و از ساعت 4:30 صبح هم اروگوئه به مصاف پاناما می‌رود.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار