دی‌بروینه احتمال رفتنش به عربستان را رد نکرد
کد خبر: 2938

دی‌بروینه احتمال رفتنش به عربستان را رد نکرد

هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی احتمال بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان را رد نمی‌کند.

کوین دی‌بروینه که در برتری 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل رومانی در گروه E مسابقات یورو 2024 گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در آخر بازی هم به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، درباره آینده حرفه‌ای‌اش در رده باشگاهی سخن گفت.

دی‌بروینه 32 ساله که تنها یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه منچسترسیتی است و باشگاه‌های عربستانی به شدت به دنبال به خدمت گرفتن او هستند، درباره شایعات مطرح شده گفت: در سن من، باید پذیرای هر چیزی بود. شما در مورد مقادیر زیادی پول صحبت می‌کنید، در حالی که این ممکن است مقطع پایانی دوران حرفه‌ای من باشد. گاهی اوقات باید به این موضوع فکر کرد. اگر دو سال در آنجا (عربستان) بازی کنم، می‌توانم پول قابل‌توجهی به دست بیاورم.

هافبک بلژیکی منچسترسیتی تصریح کرد: تاکنون 15 سال فوتبال بازی کرده‌ام که درآمدی که در این سال‌ها داشته‌ام، ممکن است هنوز به این میزان (پولی که با رفتنش به عربستان می‌تواند به دست بیاورد) نرسد. سپس باید به این فکر کرد که رفتن به فوتبال عربستان چه معنا و مفهومی خواهد داشت، اما در حال حاضر مجبور نیستم به این موضوع فکر کنم.

هافبک پیشین چلسی که در سال 2015 از ولفسبورگ به منچسترسیتی پیوست، تاکنون در 382 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 102 گل زده و 170 پاس‌ گل را از خود برجای گذاشته است. 

او تاکنون به من‌سیتی برای کسب 15 جام مختلف کمک کرده است که از آن جمله می‌توان به شش قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار