مخالفت اکثریت هواداران با تصمیم بایرن مونیخ درباره گورتسکا
کد خبر: 3838

مخالفت اکثریت هواداران با تصمیم بایرن مونیخ درباره گورتسکا

به نظر می‌رسد هافبک آلمانی باواریایی‌ها جایی در برنامه‌های این تیم برای فصل پیش رو ندارد؛ اگرچه هواداران چندان با تصمیم باشگاه موافق نیستند.

باشگاه بایرن مونیخ که در این تابستان تغییراتی را برای فصل جدید در ترکیبش ایجاد کرده؛ به طوری که بازیکنانی از جمله ماتیس دلیخت و نصیر مزراوی از این جدا شدند و بازیکنانی همچون ژوائو پالینیا و مایکل اولیسه به ترکیبب باواریایی‌ها اضافه شده‌اند، اما این تغییرات ظاهراً تا آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی ادامه خواهد داشت و لئون گورتسکا هم در لیست خروجی این باشگاه بوندس‌لیگایی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش روزنامه آلمانی «TZ» چاپ مونیخ؛ لئون گورتسکا نه برای بازی دوستانه روز سه‌شنبه مقابل گراس‌هاپر زوریخ و نه برای بازی افتتاحیه بوندس‌لیگا مقابل ولفسبورگ در ترکیب بایرن مونیخ قرار نخواهد گرفت. باشگاه به این هافبک آلمانی گفته که او دیگر جایی در تیم ندارد. گورتسکا اما می‌خواهد در بایرن بماند و ادامه حضور او در این تیم در هاله‌ای از ابهام است.

روزنامه آلمانی «SZ» چاپ مونیخ مدعی شد که باشگاه اتلتیکومادرید همچنان نسبت به جذب این هافبک 29 ساله علاقه‌مند است و ناپولی هم وضعیت او در بایرن را زیر نظر دارد اما هیچ‌یک از این باشگاه‌ها حاضر به پرداخت دستمزد فعلی این بازیکن آلمانی (17 میلیون یورو در سال) نیستند.  

نشریه «کیکر» آلمان هم یک نظرسنجی آنلاین از هواداران بایرن مونیخ در خصوص گورتسکا انجام داده که از بین بیش از 70 هزار نفر شرکت‌کننده در این نظرسنجی، 59 درصد فروش او را گزینه اشتباهی می‌دانند و 41 درصد هم موافقت خود با فروش او را اعلام کرده‌اند.

رودی فولر مدیر ورزشی اتحادیه فوتبال آلمان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت 1» آلمان، درباره هافبک بایرن مونیخ که فرصت همراهی تیم ملی فوتبال آلمان در یورو 2024 را به خاطر دعوت نشدنش از سوی ناگلسمان از دست داد، اظهار داشت: از لحاظ منطقی، گورتسکا هنوز کیفیت لازم برای همراهی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2026 را دارد. اگر لئون هنوز آرزوی حضور در تیم ملی آلمان را دارد، احتمالاً استفاده از او منطقی است و می‌تواند به جایی برود که بیشتر بازی کند؛ اما در نهایت باید خودش تصمیم بگیرد.

گورتسکا که در سال 2018 از شالکه به بایرن مونیخ ملحق شد، تاکنون در 221 بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 40 گل، 46 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

او تاکنون به باواریایی‌ها برای کسب 13 جام مختلف کمک کرده، از جمله پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار