دی‌بروینه: صدای پول بلندتر از صدای بازیکنان است!
کد خبر: 4130

دی‌بروینه: صدای پول بلندتر از صدای بازیکنان است!

هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی هم به انتقاد از برنامه پرفشار بازی‌های باشگاهی پرداخت.

 کوین دی‌بروینه هم به مانند برناردو سیلوا به انتقاد از برنامه پرفشار بازی‌های باشگاهی به خاطر تغییر فرمت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها پرداخت و در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز» گفت: مشکل واقعی بعد از جام جهانی باشگاه‌ها نمایان خواهد شد. بین دیدار فینال جام جهانی باشگاه‌های 2025 و اولین دیدار فصل آینده لیگ برتر انگلیس، تنها سه هفته فاصله است. ما سه هفته برای استراحت فرصت خواهیم داشت و سپس برای انجام 80 بازی دیگر باید آماده شویم.

هافبک بلژیکی منچسترسیتی تصریح کرد: اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای و دیگر اتحادیه بازیکنان سعی کرده‌اند راه‌حلی پیدا کنند. موضوع این است که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به افزودن مسابقات اضافی ادامه می‌دهند. ما می‌توانیم نگرانی‌های‌مان را مطرح کنیم اما هنوز هیچ راه‌حلی پیدا نشده است. به نظر می‌رسد صدای پول بلندتر از صدای بازیکنان است.

جام جهانی باشگاه‌ها 2025 قرار است با حضور 32 تیم و از تاریخ 15 ژوئن تا 13 جولای 2025 به میزبانی کشور آمریکا برگزار خواهد شد. پیش از این لیگ برتر انگلیس یکی از لیگ‌هایی بود که شکایتی از طریق انجمن لیگ جهانی (WLF) ارائه کرده بود که شامل لالیگا، سری A و بوندس‌لیگا نیز می‌شود. WLF نیز به شدت فیفا را متهم کرد که در مسئولیت‌های خود به‌ عنوان یک نهاد حاکم جهانی ناکام بوده و با برنامه‌ریزی مسابقات بیشتر برای کسب درآمد، منافع خود را در اولویت قرار داده است.

همچنین در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا تیم‌ها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید 15 بازی انجام دهند که این تعداد بازی برای تیمی که به طور مستقیم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی نمی‌شود 17 بازی می‌شود، این در حالی است که تا همین فصل گذشته یک تیم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید 13 بازی انجام می‌داد.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار