انتقاد شدید دی‌بروینه از هم‌تیمی‌هایش در بلژیک
کد خبر: 4183

انتقاد شدید دی‌بروینه از هم‌تیمی‌هایش در بلژیک

کوین دی بروینه، پس از شکست تیمش در دیدار مقابل فرانسه به انتقاد شدید از هم‌تیمی‌هایش پرداخت.

فرانسه در خانه با گل‌های رندال کولوموآنی و عثمان دمبله مقابل بلژیک به برتری رسید تا شاگردان دومنیک تدسکو، هم‌چون یورو ۲۰۲۴ بار دیگر برابر فرانسه شکست بخورند. 

کوین دی بروینه بعد از این دیدار با تلویزیون بلژیک صحبت کرد و گفت: نمی‌توانم این‌جا بگویم چه اشتباهاتی رخ داده است. نمی‌توانم صحبت‌هایی که بین دو نیمه کردم را در رسانه‌ها تکرار کنم ولی خیلی بد بازی کردیم. اگر تمام تلاش‌مان را نکنیم تا به استانداردی که همه انتظار دارند برسیم بهتر است بازی نکنیم. 

به گزارش ساکرنت، دی بروین ۳۳ ساله در مورد تیمی که به نیمه نهایی جام جهانی روسیه رسید ولی رفته رفته دچار افت شدید شد گفت: می‌توانم کاملا قبول کنم که ما به خوبی سال ۲۰۱۸ نیستیم. من اولین کسی بودم که این افت را دیدم ولی غیرقابل قبول است که بازیکنان در زمین تلاش نکنند. در زمینه کارهای دفاعی خیلی پرتعداد هستیم ولی اصلا نمی‌توانیم خوب دفاع کنیم و این وضعیت باید تغییر کند. 

دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم نیز گفت که او عصبانیت دی بروینه را درک کرده است. تدسکو جوان گفت: دی بروینه کاپیتان ماست و ذهنیت پیروزی زیادی دارد، بنابراین می‌تواند از نظر احساسی نیز واکنش نشان دهد. ما او را درک می‌کنیم.

بلژیک در کنار نتایج ضعیفش، با حواشی زیادی روبه‌رو بوده و یکی از این حواشی کناره‌گیری تیبو کورتوا از تیم ملی است. کورتوا که ۱۰۲ بازی ملی برای بلژیک در کارنامه دارد پیش از دو دیدار بلژیک در لیگ ملت‌ها در اینستاگرامش نوشت: متأسفانه به دنبال اتفاقاتی که با سرمربی تیم رخ داد و پس از بررسی زیاد، تصمیم گرفتم به تیم ملی بلژیک تحت مدیریت تدسکو برنگردم.

این دروازه‌بان پس از مصدومیت رباط صلیبی، بیش‌تر فصل را از دست داد اما در فینال لیگ قهرمانان مادرید مقابل بوروسیا دورتموند بازی کرد ولی جایی در ترکیب تدسکو برای یورو ۲۰۲۴ نداشت.

 

منبع: ايسنا

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار